lovisaalillemets

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Trött chey !

Av Lovisa Lillemets - 25 november 2012 11:05

Hej svejs, jag hann inte blogga igår:3 sorry sorry, så det blir nog ett par inlägg idag förmodligen. jag vaknade för ungefär en halvtimme sen! Just nu ligger jag i sängen med mobilen i händerna och skriver! Kl 1 ska jag på kalas hos min syssling Tyralie, ( det finns bara 2 som heter så i hela Sverige ) skriv upp de;) nejmen de kommer bli jätte trevligt att träffa alla ! Kommer upp ett inlägg senare puss och hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Lillemets - 30 november 2012 18:38

Okej, nu är de såhär att jag tycker de är jätte tråkigt att blogga :3 haha typical me.. Men ah så jag kommer nog bara lägga ut videoinlägg bilder och ha tävlingar ibland. Och kanske skriver inlägg då och du, just so you know ! ...

Av Lovisa Lillemets - 22 november 2012 15:35

Halloj, jag har gjort den här bloggen för att jag vill att folk ska få läsa om mig och min vardag! Men iaf, just nu ligger jag i soffan och kollar på Disney Chanel haha :') Ska snart göra mig i ordning, för jag och mamsen ska äta "middag" tillsamma...

Presentation


Hej, mitt namn är Lovisa, jag är född 01 och bor i Eskilstuna. I min blogg kommer ni få läsa om min tråkiga vardag! Jag har en udda humor, just so you know ' ' Kommer ha tävlingar då och då, så håll ögonen öppna som man brukar säga! Puss !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards